مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-03سياسي

فارس من| بی آبی گاومیش ها را راهی بازار کرد/ آب شرب مردم در حد مخاطره است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد تشکر از حجت السلام لفته پور بابت پیگیری حقابه شهرستان حمیدیه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

حجت السلام سعید لفته پور امام جمعه شهرستان حمیدیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه پیگیری هایی که برای مردم شهرستان انجام شد وظیفه است و منتظر تقدیر از جانب مردم نیستم، اظهار کرد: مردم شهرستان حمیدیه مطالبه های متعددی در بحث تامین حقابه کشاورزی تامین آب شرب دام، آب شرب مورد نیاز مردم، همچنین سلامت آب و.

دارند.

وی افزود: رودخانه کرخه در قسمت حمیدیه مدت هاست خشک شده و خشکی رودخانه سبب شد اهالی روستاها دام های سنگین خود را با شیلنگ و با آب خانگی خنک کنند تا میزان تلفات دام به حداقل برسد.

بی آبی گاومیش ها را راهی بازار کرد امام جمعه شهرستان حمیدیه با اشاره به وجود بالغ بر 4 هزار رأس گاومیش در روستای سیدیابر حمیدیه، گفت: علاوه بر  روستای سید یابر دام های سبک، سنگین و کشاورزی حدود 43 روستا در بخش گمبوعه نیز با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کنند و این شرایط به تلف شدن تعداد زیادی از دام های آن ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بی آبی گاومیش ها را راهی بازار کرد/ آب شرب مردم در حد مخاطره است

فارس من| بی آبی گاومیش ها را راهی بازار کرد/ آب شرب مردم در حد مخاطره است